سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور تابستان 1401

تور‌ تابستان 1401

 

پرطرفدارترین تورهای تابستان 1401 کدامند ؟

خوب اگر بخواهیم پرطرفدارترین تورهای تابستان را براساس فروش تورها به مقاصد مختلف دنیا در تابستان سال ‌های گذشته‌ بررسی ‌کنیم ، حتما باید بگوییم که تورهای تابستانی اروپا ، از محبوب ‌ترین تورهای تابستانی خواهند بود . بعد از آن تور استانبول ، تله ارمنستان ، تور دبی و تور ترکیبی روسیه نیز از دیگر تورهای خارجی محبوب‌ در تابستان 1401 خواهند گشت . توجه داشته باشید که تور تابستانی مشهد ، تور اصفهان تابستان ، تور تبریز تابستان و تور‌ تابستانه کیش هم از پرطرفدارترین پکیجهای مسافرتی در تابستان 1401 می ‌باشند . البته در بین تورهای داخلی‌ ، تور مشهد و در بین تورهای خارجی ، تور استانبول از محبوبیت بالاتری برخوردارند .

بهترین‌ زمان‌ خرید تور‌های‌ تابستانی 1401 چه تاریخی می باشد ؟

بهترین‌ زمان خرید دقیقا بستگی به مقاصد گردشگری شما یا همان تور‌ انتخابی شما دارد‌ ! اگر تور‌های‌ تابستانی اروپا را گلچین کرده اید ، حتما باید لااقل 2 ماه قبل از مسافرت برای خرید‌ تور مورد نظرتان اقدام نمایید . از این بازه زمانی حدودا 21 روز برای جوابدهی به درخواست ویزا‌ و حدودا 20 روز برای تعیین‌ وقت سفارت‌ باید‌ در نظر بگیرید .

اگر هم قصد‌ خرید یک تور‌ تابستانی‌ به دیگر مقاصدی که نیاز به اخذ ویزای توریستی ندارد را دارید ، بسته به تور‌ انتخابی گاها تا یک روز قبل از سفر هم می‌ توانید تور تابستانی لحظه‌ آخری‌ هم رزرو نمائید . در صورتیکه تمایل دارید در تابستان 1401 به کشور ترکیه سفر بکنید ، خوب تر شده دو هفته تا 1 ماه کنار از سفر ، بلیت هواپیما و نیز برای هتل‌ را رزور کنید تا با خیال راحت به برنامه ریزی سفرتان بپردازید .

 

قیمت تورهای تابستانی 1401 بر چه اساسی‌ تعیین می توان ؟

نحوه تعیین قیمت تورهای ایرانی تابستان 1401 به قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما / ردیف و نرخ‌ اجاره‌ اتاق هتل‌ محل اقامتتان بستگی دارد . در تورهای خارجی تابستان 1401 هم تعیین قیمت به 3 پارامتر بلیط رفت و برگشت‌ هواپیما ، هتل محل اقامت و دریافت ویزای توریستی بستگی دارا است . معمولا بسته‌ به شهر‌ مقصد‌ هزینه‌ بلیط رفت و برگشت‌ هواپیما‌ و یا قطار‌ در یک بازه قیمتی مشخص قرار می گیرد .

توجه داشته باشید که پول دام تابستان 1401 به طور کلی از سایر فصول بیشتر خواهد بود ! فصل تابستان ، اصطلاحا High Season (های سیزن) بشمار می رود‌و این یعنی مقدار مسافران در این بازه زمانی پرطرفدار بیشتر می باشد و قیمتها تا دو برابر بالاتر می رود‌. افزایش نرخ ها افزون بر مسافرخانه و بلیت هواپیما ، شامل هزینه‌های‌ غذا و خرید‌ هم می شود و اما در فصل تابستان ، زیادی از مقاصد گردشگری جشنوارههای متنوع و جذابی را برگزار می کنند که در آنها می توانید از تقلیل های استثنایی هم بهره مند شوید .

 

چطور می توانیم آفر تورهای تابستان 1401 را بخریم ؟

آفرهای تورهای تابستانی‌ 1401 به شکلهای بسیاری به شما علاقه مندان ارائه می توان ، برای مثال در ایام غیر فرستاده گردشگری یا همان لوسیزن ، آفر تورهای مسافرتی در مقاصد مختلف داخلی یا ظاهری از جهت نمایندگی ها کامل تر عرضه می شوند . باطبع هزینه اقامت در روزها غیر قاصد کمتر‌از‌هزینه اقامت در ایام پستچی خواهد می باشد . مثلا روزها پیک گردشگری کیش فصول پائیز و زمستان گشت که طبیعتا در این ایام موفق به خرید تور کم‌بها مسافرتی یا آفرهای کم‌بها قیمت نخواهید شد و اگر حتی تور ارزان مظنه هم بتوانید معلوم کنید ، قطعا الزاماً باید به کیفیت آن شک کنید !

خوب گزینه بعدی ، تور ارزان می‌ تواند یک تور وقت ‌آخری باشد ! دام ثانیه ‌آخری به این معناست که صحیح تا ساعاتی قبل از شروع سفر ظرفیت هتل‌ محل اتراق و یا هواپیما اتمام نشده گردد . در این صورت آژانسهای مسافرتی قصد می گیرند تورهای موجود باقیمانده خود را با هزینه بسیار پایین تری به فروش برسانند تا اینکه سوخت کامل گردد . این تور‌ها‌ امکان‌ دارد یک تور با مبلغ 5 , 000 , 000 تومن به صورت دقیقه اخیر به فروش برسد که در این حال ممکن شده است 200 , 000 – 300 , 000 تومن کاهش ارزش داشته باشد !

 

معروف ترین تورهای تابستان 1401 کدام راه ها هستند ؟

در خصوص این پرسش مطرح شده‌ باید بگوییم که از چند بعد متنوع می توان به این موضوع نگاه کرد ! باتوجه به گرمای زیاد نیم نفرت شمالی در فصل تابستان و تعطیلاتی که در اکثر دیار ها در این موعد وجود دارد آمار مهاجرت مخصوصا به شهرهای ساحلی بسیار زیادتر‌از‌حد معمول می‌شود‌ . با این حال شما این احتمال را دارید که در فصل تابستان شهرهای ساحلی ترکیه چون آنتالیا ، مارماریس ، کوش آداسی یا بدروم را گلچین کنید؛ به چه‌علت که در هتلهای آنها مخصوصا هتلهای ساحلی uall تمامی خدمات‌ بشما نمایش می‌شود‌ .

در ادامه می توان گفت اصل سفر‌ تابستانی به این شهرهای ساحلی بازی در هتلهای عالی و بینظیر تجربه‌ ای رویایی برای شما رقم خواهد زد . بنابراین در اینکه تور آنتالیا تابستان می تواند عالی ترین خاطرات را در خرد شما نقش ببندد شکی نداشته باشید . همچنین تور تابستان روسیه باز دیگر پیشنهاد ما برای سفر‌ در این فصل گرم است . شهرهای دیدنی همچون مسکو و سنت پترزبورگ که در 6 ماه دوم سال زمان های هنگفت سردی را می گذرانند در این فصل از آب و هوای مطبوع و لذت بخشی برخوردار می گردند و قادر خواهید بود در یک شرایط عالی به بازدید‌ از بناهای خاص‌ این شهرها بنشینید .

منتها در موقعیت مسیرهای داخلی کشورمان هم ولو جزیره کیش در وقت تابستان زمان های فوق العاده گرمی را تجربه می کند ، اما‌ برگزاری جشنواره‌ها‌ و همچنین‌ ارائه‌ تورهای آن آخری ، هم می تواند مربوط به سفر ارزان ارزش و هم هیجان‌ انگیزی را با تور کیش تابستان 1401 در سواحل نیلگون خلیج‌ فارس‌ برایتان رقم زند . ضمنا شهرهایی اعم از : تبریز ، مشهد ، گیلان و کرمانشاه هم از دیگر ولایت های پیشنهادی سفریار برای سفرهای تابستانی‌ باتوجه به شرایط اقلیمی هستند .

 

چرا‌ قیمت‌ تورهای تابستانی نسبت به بقیه سال متفاوت است ؟

دلیل اصلی این موضوع تعداد ایرلاینها به مقصد و انجام پرواز و زیاد مسافران در هتلها به علاوه این که تابستان در اصل فصل high season و . . . می باشد . این موردهای باعث می شوند تا مظنه تور تابستان 1401 نسبت‌ به سایر‌ فصول افزایش یابد .

 

اطلاعات مهم‌ تورهای تابستانی 1401

 

بهترین مقاصد گردشگری برای تابستان 1400 کدامند ؟

بهینه ترین هدف‌ها گردشگری در تابستان 1401 به پیشنهاد سفریار ، شهر‌های‌ ترکیه (استانبول ، آنتالیا ، آلانیا ، کوش آداسی ، بدروم و . . .) می‌باشد‌ و همچنین‌ در بین مقاصد داخلی‌ ، جزیره کیش پرطرفدارترین گزینه داخلی شد . همچنین مقاصد اروپایی هم طرفداران اختصاصی خودش را خواهد داشت ، ولی توانایی دارد بسیاری از هموطنان نتوانند ویزای خودش را سریع و به راحتی دریافت کنند .

 

خدمات تور‌های‌ تابستان 1401 شعبه سفریار چیست ؟

تور‌های‌ تابستانی‌ هم مثل‌ سایر‌ تورها دارای خدمات متنوعی است‌ که بسته به اینکه تور داخلی شد یا خارجی ، خدمات متنوعی را پدیدار می دهد . خدمات تور‌های‌ تابستانی مجموعه‌ ما شامل‌ موارد زیر می شود :

بلیط پرواز‌ رفت و برگشت

اقامت‌ در هتل

بیمه مسافرتی

ترانسفر فرودگاهی

اخذ ویزا توریستی

گشت شهری‌

تور لیدر‌ فارسی‌ زبان برای سفر‌های‌ خارجی‌ یا راهنما‌ برای سفر‌های‌ داخلی

توجه‌ داشته باشید که شما می‌توانید‌ هتل و پرواز دلخواه خارج‌ از پکیج هم می‌توانید‌ رزرو‌ کنید‌ .

 

بهترین زمان دوران اقامت در تور‌های‌

 

 

 تابستانی‌ 1401 چقدر است ؟

بیشتر تورهای داخلی‌ و خارجی از 3 شب تا 8 شب برگزار می گردند . اما همه چیز به طرح سفر خودتان و همچنین بودجه ای که در نظر گرفته اید ، بستگی دارد . بصرفه ‌ترین مقدار روزگار ماندن در دام تابستانه 1401 ، چهار شب می باشد و اما اگر هم خواسته دارید کامل مراکز دیدنی و تفریحی نیت موقعیت نظرتان را نگاه کنید . 8 روز هم شاید‌ برای این موضوع‌ کم است ! دقت داشته باشید که در تورهای تابستانی با توجه به "های سیزن " بودنش ، تغییر نرخ‌ بلیط‌ رفت و برگشت خیلی وجود نخواهد داشت .

 

بصرفه ‌ترین محل اقامت در تور‌های‌ تابستانی 1401 کدام‌ است ؟

پیوند داراست به اینکه چه تعداد همسفر شما را همراهی‌ می ‌کنند . اگر‌ یک خانواده دو نفره هستید و یا دو فرزند دارید ، گرفتن یک اتاق در یک هتل 4 ستاره انتخابی به صرفه و مناسبی است . اما اگر گروهی به مقصدی سفر می کنید و یا خانواده شما پر جمعیت و بیشتر‌از‌4 نفر است ، به ‌صرفه ‌ترین محل اقامت برای شما هتل آپارتمان‌ها می ‌باشند .

 

 

پیش‌ بینی‌ آب و هوای تورهای تابستانی‌

 

شرایط آب و هوایی در فصل تابستان از چه طریق شده است ؟

تابستان ، فصل تعطیلات برای گشت‌ و گذار‌ و تفریح بهترین‌ گزینه است . تعطیلی مدارس‌ و دانشگاه ها ، طبیعت چشم نواز در زمان تابستان و وجود آب و هوای گرم و معتدل از اصلی‌ ترین دلایل‌ برای مهاجرت است ! همچنین گرمای هوا عمده‌ سبب اصلی شما هست که ترجیح می دهید مناطق خوش آب و هوا‌ و خنکی‌ را برای سفرتان انتخاب کنید و برای فرار از گرمای تابستان می توانید تور‌های‌ تابستانی 1401 را رزرو بکنید .

بهترین گزینهها برای سفرتان می تواند مناطق ساحلی بکر و خوش آب و هوا مانند تله تایلند ، آنتالیا و… را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید .

 

نحوه رزرو‌ تور‌های‌ تابستان 1401

 

نحوه‌ رزرو‌ تورهای تابستان 1401 سفریار به چه صورت‌ می‌باشد‌ ؟

شما علاقه مندان به ذخیره یا فروش تور‌های‌ تابستان 1401 قادر خواهید بود به سادگی و در محدود ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در ورقه حقیقی سفریار آریا خریدن نمایند . آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری کامل تور‌های‌ تابستانی (داخلی - خارجی) خود در وبسایت کلکسیون برای شما همسفران گرامی معبر خرید تورها را راحت‌ تر کرده است و شما مسافران این قدرت را دارید که به 2 راه برای تهیه تور‌ تابستانی خود‌ اقدام‌ نمایید‌ . یکی به صورت آنلاین که با خواندن‌ تمام‌ مطالب‌ گذاشته شده‌ برای همان تور و در نهایت قبول شرایط قوانین و مقررات ما برای خرید‌ آنلاین خود اقدام کنید و قرارداد را به چهره آنلاین دریافت دهید .

روش بعدی هم به این صورت است که چنانچه دسترسی به خرید آنلاین تله های تابستانی ما ندارید ، تنها کافیست با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تورهای تابستان 1401 به مقاصد‌ مختلفی داخلی یا خارجی‌ مجموعه مشاوره بگیرید و در نهایت مبلغ‌ را کارت‌ به کارت کرده و فیش‌ واریزی و عکس کارت‌ ملی را داخل‌ واتس آپ ارسال‌ کنید و در نهایت قرارداد تور مورد‌ نظرتان را دریافت‌ نمایید .

منبع : تور تابستان 1401